وب سایت آموزش زبان خارجی

آموزش زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسه، عربی، اسپانیایی، ترکی

وب سایت آموزش زبان خارجی

آموزش زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسه، عربی، اسپانیایی، ترکی

آموزش رایگان و آنلاین همه زبان های معتبر خارجی توسط اساتید خبره زبان

  • ۰
  • ۰

به زبان ساده بگوییم، الفبای آلمانی در ۳ ساعت قابل یادگیری است! بله در سه ساعت. زبان آلمانی دارای سختی های خاص خود در هنگام تلفظ است. حتی بهترین کتاب های آموزش زبان آلمانی هم در این مورد به تنهایی کافی نیستند.

بله درست شنیدید، حتی بهترین کتاب های آموزش آلمانی هم به تنهایی نمی توانند به شما تلفظ را یاد دهند، یا حتی زبان آلمانی را اموزش دهند. اما یادگیری الفبای زبان آلمانی گام اول است که باید بدرستی آموزش داده شود.

دقت کنید که الفبای آلمانی دارای ۲۶ حرف است. علاوه بر این حروف، حرف دیگری نیز وجود دارد که به آن eszett می گویند و به صورت ß نمایش داده می شود. این حرف را می توان با ss نیز نشان داد و در نگارش مدرن آلمانی اجباری به استفاده از آن نیست.

حروف Ä, Ö, Ü را umlaut می گویند که در تلفظ، اندکی با حرف اصلی فرق دارند و برای آشنا شدن با صدای آنها باید به فایل صوتی که در این قسمت قرار دارد، گوش دهید. معادل بین المللی این حروف Ae, Oe, Ue هستند که در صورت لزوم می توانیم از آنها در نگارش استفاده کنیم. در اینجا می توانید همراه با گوش دادن به فایل صوتی و مشاهده حروف در عکس زیر، حروف الفبای زبان آلمانی را فرا بگیرید.

 

با دقت گوش کنید:

 

پخش‌کننده صوت

منبع

  • ۹۶/۰۸/۱۶
  • میلاد رسولی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی