وب سایت آموزش زبان خارجی

آموزش زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسه، عربی، اسپانیایی، ترکی

وب سایت آموزش زبان خارجی

آموزش زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسه، عربی، اسپانیایی، ترکی

آموزش رایگان و آنلاین همه زبان های معتبر خارجی توسط اساتید خبره زبان

  • ۰
  • ۰

میگویند هر عکس ارزش هزار کلمه را دارد. در این حالت یک کارتون حتما میلیون ها کلمه ارزش دارد-همچنین این کارتون ها، خنده دار و زیبا نیز هستند. کارتون ها طراحی شده اند تا روشی باشد برای تعلیم بچه ها و چیزی که برای بچه ها یک روش است پس برای اشخاص بزرگسال نیز کارایی دارد. بعضی کارتون ها ساخته شده اند تا درس های ساده ای مانند حروف اعداد و اشکال دهند و بعضی دیگر ساخته شده اند تا دانش فرهنگی یا درس های زندگی بدهند.اما بعضی داستان هایی با نکاتی درباره فرهنگ خود می دهند. قسمت های زیادی از جامعه آمریکایی را در بر دارد. در ادامه سری مقالات جذاب آموزش زبان عربی، ۵ کارتون عربی که برای یادگیری بر روی آنها کار شده است و در عین حال خنده دار هم هستند را به شما معرفی می کنیم.

چرا زبان عربی را با کارتون یاد بگیرید؟

جهان عربی به تازگی اهمیت تولید مجموعه های انیمیشن خود را دریافته و شروع به ساخت آنها کرده است و این کار را برای جایگزینی واردات آن از مکان های دیگر کرده است. این تولید فزاینده کارتون به این معنی است که شما میتوانید بینش زیادی در جهان عرب زبان به دست بیاورید و آرزوی مردم درباره نحوه رشد برای فرزندانشان چیست. زیرا، کارتون برای کودکان می تواند یکی دیگر از روش های آموزشی و پرورش باشد. یک اثر واقعی و مثبت در کارتون ها وجود دارد;کارتون ها به آنها کمک می کنند که جهان را از دوران جوانی درک کنند.


نکته مهم! یادگیری زبان عربی چقدر طول می کشد؟


از آنجا که کارتون برای کلاس های تدریس زبان به کودکان ضروری است، بهتر است که انها به زبان مادری خود درست شوند تا نسبت به ترجمه کارتون از جاهای دیگر، زیرا هرگز پیام و زبان اصلی بعد از ترجمه همان کار را انجام نمی دهد. تماشای کارتون های عربی شما را به طبیعی ترین و معتبرترین حس و زبان عربی می رساند.


بسیاری از کارتون های مشهور عربی که ما در زبان بچگی در دهه ۸۰s و ۹۰s میلادی تماشا می کردیم در واقع سازگاری های عربی یا ترجمه از کارتون های آسیایی بوده اند. این یک چیز جالبی است برای کسانی قصد شروع به تماشای کارتون برای بهبود عربی خود را دارند کشف شده. اما، همانطور که در بالا ذکر شد، جهان عربی اهمیت زبان و تولید تلویزیون محلی را درک کرد و کاملا فهمید البته تا قرن بیست و یکم.این چیزی بود که برای کودکان و بزرگسالان عرب معنای زیادی داشته، به ویژه به خاطر این که شکایات زیادی وجود داشت که کارتون های خارجی توانستند کودکان را با باورها، ارزش ها و رفتارهایی تربیت کنند که ریشه از فرهنگ های دیگر دارند این درست است که انیمیشن ها اثر جادویی در کودکان با رنگ های لذت بخش، صداهای شاد و شخصیت های دوستانه، و همچین داستان خنده دار و جالب از شخصیت ها دارد. این قابل فهم است. درسها بدون توجه چندانی گفته و پخش می شوند در حالی که شما از تمام مناظر و صداها لذت می برید. پدر و مادر ها این را می دانستند، و در مورد اینکه چه درس های در کارتون پخش می شوند نگران شدند. خوشبختانه والدینتان شما را از تماشای هر کاریکاتور و کارتونی متوقف نخواهند کرد، زیرا همه شما رشد کرده و بالغ شده اید. شما می توانید کارتون های عربی زبان هر مبدا و سازنده ای را تماشا کنید و به سرعت خواهید دید که چگونه یک کارتون باعث می شود زبان عربی را یادگیرید! و در نظر باید داشت که حتی شروع به تولید کارتون هایی برای افراد بزرگسال کرده اند.

ادامه کارتون هایی برای یادگیری بهتر زبان عربی

  • ۹۶/۱۰/۱۶
  • میلاد رسولی