وب سایت آموزش زبان خارجی

آموزش زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسه، عربی، اسپانیایی، ترکی

وب سایت آموزش زبان خارجی

آموزش زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسه، عربی، اسپانیایی، ترکی

آموزش رایگان و آنلاین همه زبان های معتبر خارجی توسط اساتید خبره زبان

۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

۵- وقتی در حال رانندگی هستید، آهنگ کردی پخش کنید.

همیشه زمانی که در اتومبیلتان هستید،CD مایی به زبان کردی پخش کنید و این کار را همیشه انجام دهید بطوریکه خودتان در ماشین تان انتظار زبان دوم را داشته باشید.


۶- در منزل همیشه یک موسیقی پس زمینه کردی پخش کنید.

یا از اسپاتیفای،لست اف ام(وبگاه های رادیویی اینترنتی)و … استفاده کنید. امروزه منابع زیادی وجود دارد که به شما در پخش رادیو از طریق دستگاه های الکترونیکی شخصی و لپتاپ ها و… کمک می‌کند.همه‌ی آنچه که شما نیاز دارید، تنظیم یکی از ایستگاه های رادیویی محلی و داشتن رادیو یا پلی لیست در پس زمینه،در کل روز است.حتی اگر متوجه چیزیکه گفته میشود یا شعر ترانه نمیشوید، به صداهای جدید و الگوهای تلفظ عادت می‌کنید.


۷- از فلش کارت‌ها برای یادگیری بهتر کلمات استفاده کنید.

فلش کارت ها یکی از بهترین ابزار برای بخاطر سپردن کلمات هستند. آنها کمک می کنند تا همیشه لغات را همراه خود داشته باشید و جدای از این، فلش کارت ها کلمات کردی را در قالب جملات به شما یاد می دهند که این عالی ست.

طرز یادگرفتن زبان کردی

  • میلاد رسولی
  • ۰
  • ۰


در این پست بهترین و جدیدترین روش های یادگیری زبان کره ای با تاکید بر مکالمه را به شما آموزش می دهیم. این ۱۴ نکته برگرفته از وب سایت معتبر fluentu و چند موسسه معتبر آموزش زبان کره ای می باشند.


۱ – داستان های کوتاه کره ای بخوانید

داستان های جذاب و خصوصا آنهایی که خنده دار هستند یکی از بهترین مواد برای یادگیری زبان کره ای هستند. هر کتاب را حداقل سه بار برای خود بخوانید. چون این داستان های کوتاه نه تنها جذاب هستند، بلکه قطعا سرعت یادگیری شما را هم افزایش می دهند. مثلا این داستان های کوتاه  یا این داستان ها  (معانی را خودتان باید از کتاب ها پیدا کنید اگر زبان انگلیسی بلد نیستید-داستان کره ای با معنی فارسی پیدا نخواهید کرد!)


۲- ترانه های زبان کره ای را برای خود پخش کنید و آنها را حفظ کنید.

CDهایی را در ماشینتان داشته باشید و یا در زمانی که در حال انجام کاری هستید،یک CD را به‌عنوان آهنگ پس زمینه به‌طور ملایم پخش کنید. به آوازها(ترانه‌ها)اعمال و حرکاتی اضافه کنید،این به شما کمک می‌کند تا کلمات را به یاد داشته باشید.


۳- ویدیوی کره ای از یوتیوب یا آپارات پیدا کنید.

نحوه یادگیری زبان کره ای چگونه باشد؟

  • میلاد رسولی